29 December 2012

God förmiddag!
 
Jag har nyss fixat i ordning mig, bär min nya mysiga tröja idag. Kan be syrran fota outfit sen om ni vill? 
Idag ska vi till min kusin som ska fylla 18 år, vi ska vara där vid halv två och käka lite b.l.a
Men nu på förmiddagen ska vi nog spela lite Monopol, jag fick det i julklapp och vi försökte spela lite igår men det gick inte så bra så vi gör ett nytt försök idag ;)
 
Jag fick även en del kommentarer om naglarna igår, det var några som ville ha en tutorial på de, så jag tänkte att det kan jag självklart göra någon dag! Kan filma när jag gör det på en lösnagel.
 
Skulle ju även vara väldigt skönt att kunna träna ett pass idag, men vi får se vad som hinns med.
Det blir i såna fall när vi kommer hem från min kusin.
 
Men ni får ha en riktigt bra dag så hörs vi lite senare! 

Kommentarer
Malin säger:

Fin blogg du har! :D

2012-12-29 | 11:56:24
Bloggadress: http://rightbackatya.blogg.se
Bianca säger:

Har du fotat den där bilden :)?

2012-12-29 | 17:04:22
Bloggadress: http://bibbisliiv.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback