Äntligen börjat blogga på riktigt!

Hejsan!
 
Jag har startat upp en ny blogg nu, förut bloggade jag på ourfanblog.blogg.se tillsammans med min bästis. Det var bara en fanblogg, vi skrev alltså inte om oss själva. 
Men nu hade jag tänkt skriva om mig och mitt liv, har länge velat starta en sån blogg, men det har aldrig blivit så. Men nu så! Har sjukt mycket ideér på inlägg och sånt men först måste designen bli klar för just nu känns den lite som ett äppelskrutt haha. Ska fortsätta jobba med den lite nu, har iaf kommit rätt långt men det är mycket kvar. 
Men jag ska absolut göra ett långt inlägg om mig själv sen också, så ni lär känna mig lite bättre.
Kan även vara så att jag är riktigt snäll och bjuder på en videoblogg inom en rätt snar framtid, men bara om jag är snäll just den dagen ;)
 
Men nu ska jag ta och jobba vidare med designen, hoppas ni stannar kvar och följer min blogg! Även om den är lite tråkig just nu, så lovar jag att den blir mycket bättre sen!
Här har ni iaf en bild på mig så länge, så ni vet vem jag är. Och så länge kan ni ju kolla beskrivningen till höger --->--->---->--->--->
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback