Kissemisse

Hej på er!
 
Vi kom hem från min kusin för ett litet tag sedan. Det bjöds på soppa och bröd, mycket gott var det!
 
Ikväll ska vi bara ta det lugnt igen, vi ska äta lite lax med klýftpotatis och sås och sen kanske det blir någon film eller så.
Jag ska blogga lite om min julafton senare ikväll kanske, vi får se om jag har tid. Jag tror det för jag har inget inplanerat. 
Har även planerat att jag ska göra en videoblogg på måndag, spelar ingen roll om jag inte får några visningar egentligen, huvudsaken är väl att jag själv tycker det är kul ;)
 
Men nu ska jag och min syster fixa en liten sak, är väldigt sugen på att läsa sen också, gjorde aldrig det igår så det finns rätt stor möjligthet till att det blir en liten stund för läsning sen :)
Bilden har inget med inlägget att göra men det var en liten gammal bild( nästan två år) på mosters katungar. Såå söta <3

Kommentarer
Bianca säger:

Sv: för att jag tyckte att bilden blev fin

2012-12-29 | 17:47:13
Bloggadress: http://bibbisliiv.blogg.se
Hannie säger:

Nejmen gud så söt bild! <3 <3 Låter som om du haft det väldigt härligt och mysigt!? :)

Svar: Ja det är sant :D
Jennifer

2012-12-29 | 19:52:33
Bloggadress: http://cinderellahannie.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback