Vackert väder

God förmiddag!
Jag sov till kvart över åtta idag och låg vaken ett tag, men jag lyckades till slut somna om efter en timma och vaknade sedan runt kvart över tio. Så nu har jag och min fina familj ätit lite frukost för ett tag sedan och vi ska snart ta en liten promenad, vädret är underbart idag! Ska se till att ta med kameran när vi går ut och se om jag kan knäppa någon liten bild. :)
Men annars ska vi bara vara hemma och ta det lugnt idag, ska försöka blogga lite också hihi.
Köpte två underbara tröjor igår på mellandagsrean, jättemysiga men sjukt fina! Ska visa de sen.
 
Men nu är det dags att göra sig i ordning för att gå ut ett tag, hoppas ni också har lika fint väder som oss!
En mysig bild från i höstas då jag och min lillasyster var ute och fotade. 

Kommentarer
Kelly & Ella säger:

Sv; Aa okej men det är lugnt! Lycka till nu då tjejen! :D Kram

2012-12-28 | 12:02:16
Bloggadress: http://kellas.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback