Härlig söndag

Hello! 
Idag är det ju söndag, halva helgen kvar faktiskt. Jag åt en mumsig frukost på morgonen sen hoppade jag i träningskläderna och svettades lite. Styrketräning idag.
Efter träningspasset tappade jag upp ett varmt bad och hade lite hemmaspa, så härligt! Sånt borde man skämma bort kroppen med oftare. Skulle någon tycka det var intressant om jag visade upp vilka produkter jag hade? Kanske inte... Eller?
 
Jag ska snart äta lite med familjen, senare ska vi in till Media Markt för att kolla på Awa när hon uppträder. :) Ska se till att ta lite kort och filma åt er. Sen ska vi till coop för att köpa någon sallad tills imorgon, våran skola ska nämligen gå i strejk så vi får ha med oss egen mat imorgon. Och sallad är ju alltid gott så det får det bli. 
 
Ikväll ska jag och pappa ut och springa, lite mer träning alltså. Alltid härligt!
Ska försöka göra en vlogg under dagen också, vi får se om tiden räcker till. 
Jag och min finis. ♥
 

Kommentarer
Hannah säger:

Härligt med spa alltså <33

2013-04-28 | 20:31:57
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback