Långpromenad

Hello!
 
Eftersom jag gjorde en videoblogg igår och berättade lite om hur mitt lov har varit så tänkte jag inte skriva något mer om det. Bara vissa små detaljer kanske. Men idag när jag vaknade så åt jag lite frukost med syrran och sedan begav vi oss ut på en riktig långpromenad, ungefär 1h och en kvart tog det och det var riktigt härligt i vårsolen. Nu är jag trött i kroppen men senare i eftermiddag tänkte jag köra ett cardio-pass på 30 min+ ett pass för armarna. 
Mycket härligt!
 
Men nu ska jag plocka fram lite smink och göra en sminkvideo eftersom jag faktiskt fått en del önskemål om det, så jaa varför inte? 

Kommentarer
Petra säger:

Fin blogg du har:) Skulle vara roligt ifall du kolla in min blogg:)

2013-04-05 | 11:40:13
Bloggadress: http://petrafuhrberg.blogg.se
J O Y ▲ säger:

sv: Åh tusen tack :D
Haha det är lugnt ju! :D

2013-04-05 | 13:50:42
Bloggadress: http://joysilver.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback