Tell me when you hear my heart stops, you're the only one that i known

Hejsan läsare!
 
Idag är det freeeedag, wiiee! Förra fredagen blev en riktigt mysig fredag med mina vänner, lite shopping och min fina Erina sov över här hos mig. Denna fredag har jag vart i skolan (eller ja det var ju förra fredagen också), nationella prov idag i engelska. Och det var en skrivuppgift, gick väl sådär. Visste inte riktigt vad jag skulle skriva om, man skulle skriva om ''A special day''. Aja det gick som det gick.
 
På idrotten idag hade vi Hiphop, det var så himla kul! Helt klart bästa idrottslektionen vi någonsin haft, jag älskar ju dans. Har gått på discodans. Men hiphop är också grymt kul! Och så avslutades dagen med lite musik. En rätt chill dag ändå. När jag kom hem spelade jag lite orgel/piano, ska försöka lära mig River flows in you som är med i twilight. Vi får se hur det går, tar nog ett bra tag men jag ska försöka att verkligen inte ge upp! Skulle vara helt sjukt kul om man lärde sig den :D
 
Men nu ska jag ta och lyssna vidare på lite musik och bara njuta av denna fredagseftermiddag. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback