Me, myself & I

Hej på er!
 
Det är så trist att statistiken sänks otroligt mycket när man inte bloggar så mycket. Känner bara att jag inte är så pepp på det just nu. Men såna här perioder har jag haft förr, och jag vet att min bloggpepp snart återfinner sig!
 
Hur som helst, igår var jag med Amanda och vi hade en massa skoj. Har inte träffat henne på ett bra tag så hade saknat henne massor. Alltid när jag är med Amanda så garvar vi hela tiden, det behövs verkligen. Har alltid så sjukt kul med Amanda, inte en sekund är tråkig med bästis... Nej ordet bästis räcker inte, hon är som en syster för mig♥
Vi var i alla fall hemma hos henne ett tag och sedan gick vi runt, överallt ungefär hahaha! :D Standard när man är med Amanda. 
 
Idag när jag vaknade gjorde jag en sjukt god smoothie och sedan tog jag en liten promenix. Perfekt promenadväder idag, inte för varmt och inte för kallt. Alldeles lagom, lite blåsigt också och molnigt. Riktigt skönt med såna här dagar ibland faktiskt. Så underbart skönt är det att gå ut och gå själv, man rensar tankarna så väldigt bra tycker jag och det får i alla fall mig att tänka på annat för en sekund. Bara låta ögonen vila på naturen. Fantastiskt. 
 
Nu ska jag fortsätta och ta det lite lugnt, bara för mig själv en stund. 
 
 

Kommentarer
bambi säger:

Hej sötnos! Veckans Vackra är nu avslutad och det blev 4 VINNARE den här gången istället för 3 eftersom ni var så många! :D
Kika in och se om din blogg var en av dem,om inte så är det bara att vara med igen! :D
Kramar /Bambi

2013-08-06 | 14:39:28
Bloggadress: http://fames.se/bambi
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback