Shoppingen i London

När man är i London måste man ju shoppa! Jag köpte inte så jättemycket, men är väldigt nöjd med det jag köpte.
Här kommer lite tips på butiker.
  • Primark
Helt klart ett MÅSTE! Sååå billigt! Köpte ett par shorts b.l.a som säkert skulle kostat 300:- i Sverige, men kostade endast 50:-! Helt sjukt. Där skulle jag kunnat gå i timmar och plockat på mig allt möjligt. Finns b.l.a på Oxford Street.
  • Topshop
Helt otroligt stor butik fylld med galet snygga kläder! Jag tror det var två våningar som var extremt stora. Gick runt länge där inne, blev dock rätt yr efter ett tag för det var så stort. Tyvärr är det ju rätt dyrt, så köpte inte mycket där inne. Men det jag köpte blev jag väldigt nöjd med. Ett måste för dig som är modeintresserad för det fast mycket kläder där inne som är ''mode'' just nu. Finns b.l.a på Oxford Street. 
  • Jane Norman
En rätt liten butik (dock rätt skönt) med mycket snygga kläder för väldigt bra pris! Finns b.l.a på Oxford Street.
  • Forever 21
Här inne kollade jag bara in lite snabbt, det var i slutet på shoppingdagen och var såååå trött i huvudet och fötterna. Så hann inte se så mycket av den. Men det jag såg var extremt snyggt och till ett rätt så bra pris. Skulle gärna sett mer av butiken! Finns b.l.a på Oxford Street. 
  • Victoria's Secret
Här inne köpte jag inget. Men en otroligt häftig butik! Riktigt fint var det där inne. Finns ju massa snygga kläder/underkläder men jag köpte inget ändå. Det är ju rätt dyrt tyvärr. Gick mest dit för att titta :) Så helt klart värt ett besök! Finns b.l.a på New Bond street. 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Kommer du visa det du köpte? :)

Svar: Självklart! Ska göra en haul-video :)
Jennifer

2013-08-01 | 16:14:19
Sofie säger:

Åhh jag vill så gärna åka till London! Och en stor anledning är just Primark haha, har hört så mycket bra om det :D:D

Svar: Ja det är verkligen grymt där :D
Jennifer

2013-08-01 | 19:44:41
Bloggadress: http://missmusicnonstop.blogg.se/
Lotta säger:

Sv: Jaa det är de verkligen!! :) Och guud så snygg butik!! Vill ha mer bilder :D

2013-08-07 | 09:50:53
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback