11e december 2013

Godmorgon kära läsare!
 
Antar att det inte är så många som kikar in här såhär dags, men jag fick väldigt mycket tid över så tänkte att jag lika gärna kunde ägna lite tid åt att blogga. Börjar inte förrän halv tio idag och bussen går halv nio. 
Drömde en mardröm i natt förresten. Jag gick hem från bussen och det var mitt i sommaren. Så åker massa bilar förbi mig, utan någon i bilen! Jag bara sprang, sprang och sprang! Asså det var så himla läskigt och jag kände mitt hjärta slå när jag vaknade haha. Tur att det bara var en dröm i alla fall. 
 
Ikväll ska jag på min syrras Lucia, hon ska vara Lucia och sjunga solo helt själv! Åhh hoppas att det går bra för henne hihi♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback