Julmusik

God eftermiddag!
 
Ja ni, idag är det ju bara en endaste dag kvar till julafton! Taggar en massa hihi. Har vart och handlat det sista till julbordet och fikat hos farmor. Håller just nu på att slå in julklappar och lyssna på julig musik. 
Efter lunch ska vi ta och klä granen, alltid dagen före julafton som sagt :D 
Ska ta och berätta lite om min helg senare, med lite bilder och sådant men det får bli om ett litet tag. 
 
Jag älskar verkligen julmusik, här är några av mina favoritlåtar just nu. Vilken julmusik gillar ni? 
 

Kommentarer
Ida säger:

Har du pro? Eller hur har du ändrat din design & header? Om du har gjort det utan pro. Kan du göra det på min blogg med? Du får en shoutout på min blogg isåfall

2013-12-23 | 15:16:39
Bloggadress: http://fotografeniida.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback