Mellandagsrea

Hello!
 
Har vart lite på mellandagsrean och shoppat idag. Hittade mycket mer snyggt idag men endast två plagg fick följa med mig hem. Blev riktigt nöjd med mina köp. Kan visa en video lite senare eventuellt.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, dagens träning är redan avklarad i förmiddags och det är jag glad över eftersom jag inte alls skulle orka träna nu! Ska läsa lite, se på One Three Hill och om jag har lust ska jag rensa igenom lite grejer såsom badrumskåp, garderob och bokhylla. Det behövs! 
Imorgon ska jag bara vara hemma, sedan är det ju nyår! Ska bli härligt med ett nytt år. Kändes som det nyss vart 2012, herregud.
Tänkte i alla fall göra en årsresumé av året som gått, men så länge får ni nöja er med listan nedan. 
 
Hur känner ni inför det nya året? Några speciella planer?
 

Kommentarer
Sofia säger:

finis!

Svar: Du ska inte säga något!
Jennifer

2013-12-29 | 22:34:05
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback