Ny design!

Min helg har vart toppen! I fredags hade vi lite idolmys här hemma med taco och lite gottis. I lördags gick jag som sagt upp med tuppen och var en sväng på stan för lite julklapps- shopping med vänner. Hittade en del i alla fall, men det blir ännu en runda på stan nästa vecka. 
Söndagen spenderade jag bara hemma, fixade lite med bloggen och som ni kan se har en ny design kommit upp här på bloggen. Är faktiskt riktigt nöjd och blir helt julig när jag går in på min blogg ^^
Annars tränade jag bara och fotade ju även som ni ser i inlägget nedan. 
 
Min måndag har vart helt okej för att vara en måndag. Fick reda på mitt första spanska- betyg idag. Vi har inte haft spanska förut så detta var helt nytt för mig, men ändå fick jag ett A! Blev så chockad såjag var nära på att börja gråta haha. 
Har precis vart inne i stan och letat lite Lucia- grejer till Evelina.
 
Men nu ska jag varva ner och bara ta det lugnt, gärna läsa lite om tiden räcker till :) 
Mina ben ser helt knasiga ut på bilden, men jag lovar att de inte är så i verkligheten heheh.

Kommentarer
Emelie säger:

Snygg ny design!

2013-12-09 | 20:17:03
Bloggadress: http://eyebe.blogg.se
Veronica Eriksson säger:

Vad fin outfit! Älskar kjolen! :)

2013-12-09 | 20:18:00
Bloggadress: http://vveronicas.vionno.se
EMMA säger:

Fin design! :))

2013-12-09 | 21:52:05
Bloggadress: http://helloinspo.blogg.se
Lotta säger:

Sv: Jaa, jag kände att jag behövde lite vinter-inspiration :) och din nya header är riktigt snygg =)

2013-12-10 | 14:07:52
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback