Om en vecka...

Idag har jag gått lite på stan efter skolan. Är dock redan klar med julklapps- shoppingen men tänkte att jag kunde hänga med mina vänner ändå, för trevlighetens skull. 
Och idag är det endast en vecka kvar till självaste julafton! Blir så fruktansvärt glad bara av tanken. Åhh julen är bland det bästa jag vet, allt är så underbart med julen! Kan inte säga bara en sak som är det bästa ju. 
 
Men jag ska straxt hoppa i träningskläderna och köra lite träning, arm och rygg står på schemat idag. Eventuellt lite kondition, så att jag får upp flåset lite också för det behövs kan jag säga. 
Vad har ni för er idag? 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback