Aqualand

Hej!
 
Jag satte mig vid datorn ett tag nu igen. Igar var vi ute och at med en familj vi lart kanna har. Det borjade med att Evelina och en tjej som heter Ida borja leka med varandra. Sen larde vi kanna deras familj. Sa igar var vi ute och at lite, jag at en jattegod kyckling i currysas. Idag ska vi bara ta det lugnt pa formiddagen for pa eftermiddagen ska vi till ett aqualand har i narheten. :)
Det ar massa roliga rutschbanor och sant skoj. Det blir sakert jattekul, vi ska dit tillsammans med de vi var ute och at med igar.
Och imorgon ar det sista dagen har sa da galler det att njuuuta massor! Men nu ska jag sluta skriva och kanske hinna med att svara pa lite kommentarer innan de 10 minuterna har gatt. Hoppas ni har det bra sa hors vi nar jag kommer hem igen ♥

Kommentarer
Hannah säger:

Gå gärna in och rösta vad jag ska göra för kul på bloggen. Klicka då in på denna länk: http://hannizzbannizz.blogg.se/2013/february/planeringen-ska-den-ta-slut.html
Tack på förhand <3

2013-02-03 | 11:29:53
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback