Back on track

Hej på er!
 
Jag har haft som en liten bloggpaus i helgen. Eftersom jag vart hos min mormor. Väldigt mysigt! ♥
Jag försökte en gång att blogga genom appen till blogg.se men internet var ganska segt så jag sket i det, det var ändå ganska skönt att ta en liten paus från bloggandet över helgen. Men nu är jag back on track igen!
 
Vi åt lite mat när vi kom hem för inte så länge sedan och nu väntar jag bara på att maten ska smälta ner lite så jag kan cykla en kortis på motionscykeln. Sen blir det en varm skön dusch, åh så skönt efter en helg med kallt väder.
 
Har lite planer för denna vecka, och det är ju dessutom sista veckan innan sportlovet vilket känns lyxigt eftersom vi nyss var i Spanien i en vecka. 
 
Men ha en bra kväll hörrni, vet inte om jag uppdaterar er lite mer ikväll men om inte hoppas jag ni sover gott också.
Syrran och jag igår. ♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback