Daaans

Hello! ♥
 
Jag kom hem för ett tag sedan efter en helt okej skoldag. Blandade ihop världens godaste smoothie, yummie ♥
Och nu lyssnar jag självklart på musik på högsta volym, inte riktigt men nära hehe. Ska alldeles straxt byta om och köra ett konditionspass, idag står dans på schemat så det ser jag fram emot! Har ju slutat på dans, iaf för tillfället sen får vi väl se. Men jag dansar ändå hemma, jag vill självklart inte sluta helt. 
 
Sen får vi väl se... Har väl lite saker att ta tag i som att plugga som en gris inför hemkunskapsprovet imorgon. Är lite smått nervös för kan allt förrutom det om vitaminerna. Så det måste jag absolut plugga in i hjärnan!
Om jag får lite tid över blir det väl några avsnitt av Pretty Little Liars hehe.... 
Instagrambilder från senaste dagarna. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback