Mysigaste kvällen

Nu börjar veckan lida mot sitt slut, i alla fall skolveckan. Nu har jag lov dessutom vilket är riktigt härligt! Mitt lov kommer spenderas hos fina moster. Vi åker dit på Söndag och stannar till Fredag tror jag. 
Idag i skolan var det en ganska lugn dag, vi slutade tidigare och dessutom var det väldigt få elever i klassen idag så det var väldigt skönt för det var så lugnt. På idrotten var det bara 10 stycken som var med och vi är egentligen 23 stycken i vår klass haha. Men på de andra lektionerna var vi 15 stycken. 
 
När jag kom hem dansade jag i 40 minuter och därefter käkade jag lite mellanmål. Jag lärde mig även att gå ner i brygga idag! Jag har bara kunnat gå upp i brygga förut och aldrig ner, men idag så klarade jag det! :D Övade rätt mycket ett tag för något år sedan men har aldrig lyckats. Men idag testade jag bara så kunde jag det haha. 
 
När klockan var närmare 18.00 så började vi med maten, tacos idag. Det var riktigt mumsigt även om pappa hade glömt att köpa tacokrydda. Vi hade bara på lite salt och andra kryddor, det vart ju lite skillnad men inget som gör något för min del. Men däremot köpte han jordgubbar! Så det kanske blir någon jordgubbe sen ikväll. Lite annat gottis också som gurka, morötter, dipp och möjligtvis en liten godisbit ur godispåsen? Vi får väl se :) 
Hur som helst blir det i alla fall att slå ner rumpan i soffan vid åtta för då börjar Gladiatorerna och det vill jag inte missa. 
 
Hoppas ni får en superbra fredagskväll, oavsett vad ni hittar på!
Hade inget och göra så fotade lite webcamisar hehe. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback