Och så var det fredag igen!

Godkväll kära läsare!
 
Nu sitter jag här hemma i mitt rum och skriver. Nu börjar även denna vecka närma sig sitt slut, veckorna rusar förbi snabbare än vinden! Känns som jag nyss satt här och skrev att förra veckan började lida mot sitt slut...
 
Men jag har haft en galet bra vecka hemma hos bästa moster. I måndags åkte vi skridskor, i tisdags badade vi, i onsdags gick vi ut på en härlig promenad och red på kvällen, i torsdags åkte vi till en annan stad för att gå lite på IKEA och även kolla i lite andra butiker och idag har vi ridit en mycket härlig tur. Sen åkte vi hem framåt eftermiddagen och såhär på kvällen åt vi lite god mat och sedan blev det gladiatorerna. 
 
Imorgon ska vi in till stan, ska kolla på ett par nya byxor. Mina favoritbyxor märkte jag att de gått hål i :( Men jag vet ett par snygga byxor för ett skapligt billigt pris så jag får väl se om jag hittar de! 
 
Hoppas ni haft en superbra vecka och att den fortsätter så i helgen! ♥
Bild från Spanien. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback