Pics from instagram

Hej på er!
 
Klockan är rätt mycket men ska ta och slänga upp ett kort inlägg i alla fall.
Nu är vi hemma från denna helt fantastiska resa, känns lite tråkigt såklart men ändå himla skönt att vara hemma såklart. Och det är så himla kul att vi lärt känna denna familj, vi hoppas såklart vi ses igen nån gång!
 
Är dock himla arg på en person just nu som är arg på mig, men hon har ingen anledning till att vara arg. Men jag ska inte skriva mer om negativa saker för ingen vill läsa om negativa saker ju! Men nu ska jag snart sova, natti natti ♥
 
Lite bilder från min instagram. 

Kommentarer
julia säger:

Sv: Gud vad roligt att höra! Tack för att du var med o tävlade :) hoppas du har haft en underbar resa! <3

2013-02-04 | 10:28:58
Bloggadress: http://beautybyjulia.blogg.se
Alice - bilderbyalice säger:

sv: sjuk, men annars bra. själv?

Svar: Oki, krya på dig<3
Jo det är bra här:)
Jennifer

2013-02-04 | 18:13:12
Bloggadress: http://bilderbyalice.se
Jenny säger:

Jätte fina bilder!!

Vad heter du på Insta??

Svar: jenniferaaandersson med godkänner tyvärr inte alla, möjligt att jag godkänner dig ;)
Jennifer

2013-02-06 | 08:04:21
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback