Stan

Helloo! 
 
Idag har jag haft fullt upp, eller inte riktigt men jag har hur som helst inte kunnat uppdatera mer än vad jag gjort. 
På förmiddagen stack vi in till stan, jag gjorde en kort videoblogg innan stan men kunde inte ladda upp den. Och tyvärr är det så att USB- intagen till datorn inte fungerar just för tillfället men det är möjligt att jag kan ladda över fimen till pappas dator, vi får se.
 
Men väl på stan gick vi in på BikBok och jag hittade verkligen de PERFEKTA jeansen. Aldrig vart med om snyggare, bekvämare och bra jeans till ett skapligt billigt pris. 399 kronor gick det åt och jag är galet nöjd. Ska visa en bild en dag, kan nog hända att de kommer med i måndagens outfit och då ska jag se till att knäppa ett par bilder åt er. 
Efter det braiga köpet gick vi runt lite i butiker och jag hittade två par välbehövliga svarta strumpbyxor. Sen tog vi en varsin sub på subway, grymt goda subs alltså! Älskar deras fullkornsbröd och det med lite kyckling och annat gott alltså... yummie ^^
 
Vi hämtade sedan upp farmor och sen åkte vi hemåt. Jag tränade som sagt ett riktigt svettigt och härligt pass och vi har ätit för ett tag sedan. Snart börjar melodifestivalen så då ska jag förflytta mig till soffan. Efter mello ska jag och pappa se Skyfall. Har inte sett den så det blir spännande. Har aldrig ens sett en James Bond- film!
 
Hoppas ni får en mysig kväll för det tänker jag ha. ♥
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback