Träning på schemat

Nu är det träning som gäller. Hoppar i mina rosa träningsshorts, skriver upp ett träningsschema, fyller vattenflaskan med vatten och kör! Finns inga ursäkter till att inte träna, är det inte grymt bra?? Att liksom göra lite övningar och bli svettig, men samtidigt  BLI PIGGARE så man orkar mer, MÅ BRA så man inte mår dåligt och så BLI STARK så man orkar lyfta ett hus om det skulle behövas. Ganska bra ju!
483041_322251857887057_1798855610_n_large
Tumblr_m42y50kstg1rvcj9ho1_500_large

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback