1D- biljetter

Jag har inga One Direction- biljetter men önskar såååååå att jag hade... Men det är ju lite sent nu såhär i efterhand.
Min kompis har en pappa som jobbar på Tele2, och de kan fixa biljetter till alla konserter som finns. Och idag när hon sa det blev jag så chockad, så jag och min kompis frågade om hon inte kunde fixa One Direction- biljetter till oss. Hon sa att hon skulle försöka men så kom det sig att det bara var biljetter till Globen... Och de spelar ju i Friends Arena. Så himla retligt för om de bara spelade i Globen hade vi kunnat gå på deras konsert!!
 
Men jag ska aldrig ge upp haha, vill verkligen ha biljetter och det kan ju aldrig vara omöjligt? ;)
Jag menar, jag var ju så nära denna gången så nästa gång kanske jag lyckas hehe.
203717583115902595_uklitebh_f_large

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback