Bjuda på sig själv e bra

Hej på er!
 
Idag i skolan redovisade vi en slags skrivuppgift, det är en slags berättelse vi arbetat med under en period. Jag berättade lite om min berättelse och sedan fick man välja om läraren eller jag själv skulle läsa ett stycke ur den. Och för mig som hatar att redovisa var ju valet enkelt, jag skulle aldrig klara av att läsa en sån text jag själv skrivit haha.. Jodå men det skulle vara himla nervöst. Och jag tyckte ändå det var pinsamt, men som tur var gick det bra för det var flera som tyckte det var jättebra, det var några som ville läsa hela t.o.m och mina vänner sa att jag borde bli författare hehe. 
 
Men efter skolan gick jag hem och tog det lugnt, svarade på lite kommentarer, lyssnade på musik, åt lite osv. Som ni kanske märkt är designen på bloggen ny! Jag kommer tyvärr inte få någon gratis design längre... Orkar inte berätta anledningen men jag gjorde påbörjade därför en ny design. Men jag är dock inte helt klar ännu. Men pappa sa nyss att han kanske hade photoshop! Det hade jag ingen aning om men i såna fall blir jag supeglad, för då kanske jag kan fixa lite designer där :D
 
Men nu ska jag kanske fortsätta lite på designen så hörs vi senare.
Man ska bjuda på sig själv, de e faktiskt bra. Därför gör jag det, jao.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback