Dagens outfit eller något

Hej på er!
 
Hade en liten bloggpaus igår av lite olika anledning. Jag hade ont i huvudet och så var det en sak men idag ändrade jag det så nu är jag superlycklig istället! Överlycklig till och med hihi :)
Och på Söndag tar vi flyget till Spanien, åh så underbart! Så denna helg kommer ägnas mycket åt packning och så ska jag försöka göra lite skolarbete så jag inte behöver ta med jättemycket dit. 
Ikväll blir det lite god mat och mys framför tv:n. Men nu ska jag ta och kolla efter lite saker som ska packas ner!
 

Kommentarer
Hannah säger:

Dagens blogg är utsedd nu! Kanske är det du som vunnit!? Gå in och titta ;) Kram <3

2013-01-25 | 17:40:42
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Sara säger:

vill du göra bloglovinbyte? :D

2013-01-25 | 22:12:13
Bloggadress: http://sarajosefin.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback