Godmorgon!

Eller godmorgon kanske är fel eftersom jag vaknade runt nio idag. Men jag har iaf ätit frukost för nån timma sedan och nu ska jag ta och börja packa lite. Idag blir det massa packning och så måste jag göra lite skolarbete... Fick med mig matteboken så den ska jag väl sitta lite med. Idag är det sista hela dagen i kyla men eftersom vi bara ska vara inne idag har jag iaf linne. Jag är så trött på tjocka tröjor och massa kläder. Kan inte vänta tills på Måndag då jag kan ha shorts och linne... Så jag valde linne idag hehe. Strunt samma om jag fryser ju! ;)



Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback