Helgen avslutad

Godkväll!
 
Jag måste börja detta inlägg men att be om förlåtelse ordentligt! Har inte bloggat på hela dagen men det finns en anledning till det... Och det är att jag inte hunnit idag!
Vi gick upp tidigt idag för klockan tio skulle vi spela tennis, Madeleine hade bokat en tid. Pappa och jag har ju spelat lite tennis den senaste tiden. Så jag hade med ett eget racket. 
Det gick rätt bra faktiskt, inte så bra i början men efter ett tag när man kommit igång gick det iaf skapligt!
När vi sedan spelat i en timma åkte vi hemåt en sväng och efter ett tag åt vi lite. Evelina åt lite korv men eftersom jag inte gillar korv fick jag en supergod laxbit istället. Älskar verkligen lax, det är den godaste fisk jag vet! (efter Röding kanske hihi) Fast jag gillar de flesta fisksorterna.
 
När vi sedan hade tomma tallrikar framför oss och var mätta i magen åkte vi och hämtade Madde som var i stallet. Sen åkte vi till Christers jobb och städade hela jobbet(dock inte så stort jobb).
När vi var klara släppte Anneli av oss hemma och vi kom hem igen efter en helg hemma hos vår stödfamilj, mysigt har det iaf vart!
 
Vi åt förresten kalkon igår, mycket gott var det :) Och så kollade vi på Mamma Mia, hihi myys.
 
Men nu ska jag avrunda inlägget och kanske göra något annat, vi får väl se vad som hittas på... Klockan är ju ändå rätt mycket.
Tror nog förresten inlägget vart lite rörigt med alla namn, så ska förklara lite.
 
Anneli, Christer och Madde är några i min stödfamilj.
Och Evelina är min lillasyster, fast det kanske ni visste :)
Photo by: Me
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaha, va mysigt! Vad gjorde ni för kul?? =) Kram!

2013-01-06 | 21:42:24
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback