Jag i ettan

Godkväll!
Dagen har vart mycket händelserik idag. Tänkte väl kankse ta och berätta lite om den...
Vi åkte till skidbacken så vi var där runt elva och började åka lite. Det var helt otroligt kallt idag, runt -20 vissa stunder. Så håret frös och det var riktigt jobbigt. Och jag är väldigt känslig mot kyla (mina kinder blir typ vita och svullna) men som tur var gick det bra. Vid halv två- tiden tog vi av oss pjäxor och skidor och satte oss inne i den lilla ''värmestugan'' för att käka lite våffla. Sen åkte vi hemåt och det var helt otroligt vackert... Solen lyste in bakom de snövita trädkronorna och snön gnistrade vackert på backen. 
 
men när vi väl var hemma runt fyra tog vi det mest lugnt, jag satt och spelade lite gitarr ett tag. Ska nog börja ta gitarrkurser, jag vill verkligen lära mig! Men pappa har lite olika gitarrböcker jag kan låna så jag lärde mig b.l.a Idas sommarvisa, den är ju väldigt enkel men ändå kul att lära sig något ju! :)
När klockan var runt kvart i sex började vi skära grönsaker och steka köttfärsen för ikväll blev det taco, självklart äter jag så mycket varje gång det är taco också så proppmätt blev jag haha..
 
 
Vid åttatiden skärde vi upp lite gurka och morötter med dipp. Det och en skål med godis+ film blev det sedan. Nu ska jag aldrig mer äta känns det som, för nu är jag mätt kan jag lova haha. 
 
Men jag är trött även ikväll, så ska väl snart krypa ner i säng, kanske inte sova på en gång men... Godnatt! 
Kollade även i genom lite skolkataloger förut, här är jag i ettan... Haha alltså åh vad tiden går fort! ♥
 
 

Kommentarer
Hannah säger:

Var gärna med i min dagens blogg här: http://hannizzbannizz.blogg.se/2013/january/dagens-blogg.html
Den avslutas den 24 januari, så skynda på ;)
Om du ej gillar sådana kommentarer så är det bara att ta bort :) KRAM <3

2013-01-20 | 14:27:37
Bloggadress: http://hannizzbannizz.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback