Mätt i magen

Hej på er!
 
Skoldagen gick ändå rätt snabbt måste jag säga. Efter skolan hängde Amanda med mig hem och vi käkade lite, eller lite och lite jag kan säga att jag fortfarande är mätt efter det... Kunde knappt äta något till middag, det var synd för det var så gott vi åt ikväll haha :/
 
Men Amanda och jag stretchade b.l.a ett tag. men vid halv sex ungefär åkte Amanda hem och just nu har jag letat efter posters jag tänkte sätta upp på väggen. Men det är himla svårt att hitta! Jag vill ju ha på de artister eller kändisar jag gillar mest, och de är tyvärr svåra att hitta... Trots att jag vet att jag har de!
Men vi får väl se lite hur jag gör.
 
Imorgon ska jag nog bara gå hem själv så då kanske ni kan få lite uppdatering efter skolan.
Fast jag tänkte träna och när pappa kommer hem ska vi till stan, men jag ska försöka uppdtaera så gott jag kan :)

Kommentarer
Hanna Davidsson säger:

hej hej !
bloglovin byte? :)

2013-01-08 | 20:00:01
Bloggadress: http://hannadaavidsson.blogg.se
Lotta säger:

Sv: Tack så jättemycket, va glad jag blir! :)

2013-01-08 | 21:42:41
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback