Min nyårsafton

Vid halv fem ungefär började vi gå något som kallades för nyårspromenaden inne i stan. Det avslutades sedan med lite raketer, fick faktiskt en del bra bilder.
Filmade även raketerna lite. Detta var riktigt vackert parti! Massa fint glitter och guld och blått, som passar så bra ihop!
 
Sen åkte vi hemåt och jag började fixa i ordning mig, hade en blå klänning från Kappahl tror jag, knästrumpor jag gjort själv och sen lite detaljer jag fått i julklapp b.l.a.
Förlåt för suddig bild.
Sen blev det middag! Åh så underbart gott var det, trerätters.
Jätteledsen för dåliga bilder men det var så mörkt i våran matsal.
Förrätt: Lax och pepparrotsvisp (fanns dock de som var utan pepparrot) inrullat i tunnbröd.
Varmrätt: Oxfilé och klýftpotatis med gorgonzolaost- sås med en god sallad till.
Efterrätt: Glass (köpt) med banan, choklad och apelsin- smak med kolasås.
Min lilla sötnos som precis ätit upp sin glass.
 
Sen gick vi ut för att skåla in det nya året med någon alkoholfri grej och smällde några få raketer.
Eftersom vi inte sköt så många raketer var det väldigt svårt att ta kort på de, men jag försökte men ni ser ju hur resultatet blev hehe. 
 

Kommentarer
Sarah säger:

Ja gick me nyårspromenaden typ samma tid som dej :)
Såg att de va i samma stad som mej för kolla in din film :)
Maten ser jättegod ut :)

2013-01-02 | 14:48:28
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback