Musik in my ♥

Hello!
 
Kom nyss hem från skolan, lyssnar på lite skön musik. Och jag kan lova att volymen är vääldigt hög hehe.
På tal o musik o så, kan ju alltid ge lite låttips jag lyssnar sjukt mycket på just nu. ♥
  1. Simple Plan- Welcome To My Life
  2. Paramore- Misery Business
  3. Paramore- crushcrushcrush
  4. The sounds- Living in america
  5. Paramore- The only exeption
Älskar att lyssna på en riktigt hög volym också och studsa runt i rummet som en galning haha. 
 
Jag ska väl kanske äta något snart, det serverades köttfärslimpa med brunsås och potatis idag i skolan. Inte alls helt fel! Vi slutade tjugo över ett idag eftersom det är fredag, väldigt skönt om jag får säga!
Tog lite webcamisar. Älskar min mössa hihi, även inne juuu. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback