Några bloggar jag läser

Jag är läser hela 20 bloggar, men jag tänkte säga några av de bloggar jag läser.
Kan tyvärr inte säga alla för det är så jobbigt hehe.
Kenzas.se
Kenzas blogg läser jag för att jag tycker hon skriver väldigt bra, har läst den i över två år nu och har alltid tyckt den vart jättebra. Även att hon visar mycket fina bilder och mycket outfitbilder. Mycket inspirerande!
olesenstjej.blogg.se
Charlottas blogg läser jag för att hon skriver väldigt mycket, ganska långa texter och hon kombinerar det med mycket bra bilder. Har läst den i ca. 14 månader nu. Dessutom är hon väldigt trevlig och snäll och svarar ofta på kommentarer vilket är mycket trevligt :) Om du ser detta Lotta måste jag säga att din blogg är fantastisk!
werun.se/isabelles
Isabelles blogg började jag läsa för några år sedan, vet inte riktigt när. Jag läste den för att hon var så naturligt vacker, visst hon hade rätt mycket smink och så men hon var så fin och vacker utan smink/med smink.
Och så tyckte jag hon verkade himla rolig och trevlig. Gillade hennes stil och hennes inlägg också såklart. Men nu börjar hon bli lite... Tråkig. Hon har gjort väldigt många plastikoperationer och är inte alls så som hon var när jag började läsa hennes blogg. Men jag tycker fortfarande om henne så jag har inga planer alls på att sluta läsa hennes blogg ;)
caty.nu  epicfaiil.se hofh.se keela.se viras.se
Alla tjejer i Kick Back Pack!
Jag läser deras bloggar för att de får mig att få bättre självförtroende, har en helt GRYM stil, vill att deras läsare ska vara sig själva, massa coola bilder, grym design och tusen saker till! Jag ÄLSKAR deras bloggar, de är absolut mina favoriter. Det kommer upp ett inlägg någon dag om Kick Back Pack så då får ni reda på mer om dem, så var uppmärksamma!
claraslife.devote.se
Claras blogg hittade jag för ca. ett år sedan. Jag kollade bara på hennes vloggar då, roligare vloggar får man leta efter, och du kommer aldrig lyckas meda att hitta roligare! 
Men sedan började jag helt enkelt läsa hennes inlägg också och de var också roliga, hennes humor äger verkligen! Hon är sjukt rolig. Hon bloggar som sagt mest om sin egna lilla humor och gör massa roliga videos. Om du vill skratta någon dag så borde du ta och kolla in hennes blogg!
20121229-114938.jpg
 
idawarg.chic.se
Idas blogg började jag läsa någon gång i April 2012. Det var hon som fick mig att börja träna! Det är alltså en träningsblogg fylld med träningsinspiration om hur du kan hitta motivationen, göra träningen roligare och bli starkare! Jag har mått mycket bättre sen jag började läsa hennes fantastiska blogg eftersom jag har kommit igång med träningen. Hon ger även en hel del mattips som man gärna tar del av. Och varje vecka blir det veckans utmaning! Gå raka vägen in till hennes blogg om du vill bli fylld med inspiration!
 

Kommentarer
I D A ♥☺ säger:

Fina bilder!

Sv: Tusen tack! :D

2013-01-05 | 19:15:59
Bloggadress: http://youknowiidaa.blogg.se
isabella Isaksson säger:

sv; jag ska sätta på en film och somna till den nu!
-Hoppas du får en fin kväll! :) <3

2013-01-06 | 00:23:39
Bloggadress: http://onename.Blogg.se
S O F I A säger:

Jag läser också Kenzas blogg, men jag orkar typ inte läsa inläggen, utan jag kollar mest på bilderna eftersom att hon är så himla snygg haha :D

- Hihi tack, vad glad jag blir när du säger att min blogg är grym :$ Blush blush! Men jag tycker inte alls att ourfanblog var dålig, jag tycker den var söt! :D Förlåt för sent svar föresten :P

2013-01-06 | 02:01:51
Bloggadress: http://bananskalet.blogg.se
A M A N D A - The L.A dream! säger:

SVAR: Tack så mycket :)

2013-01-06 | 15:06:53
Bloggadress: http://amandaabitch.blogg.se
majsan säger:

bra och roligt inlägg! :D

2013-01-06 | 15:30:57
Bloggadress: http://eey.blogg.se
MartinaOlsson säger:

VINN ETT PRESENTKORT PÅ 150KR HOS FASHION27!
http://martinaolsson.myshowroom.se/27205/vinn-ett-presentkort-pa-150kr-hos-fashion27/

2013-01-06 | 16:55:59
Bloggadress: http://martinaolsson.myshowroom.se
Caroline Nilsson säger:

Sv: Åååh tack! :)

Lust att göra bloglovinbyte? :)

Svar: Gör tyvärr inte det :/
Jennifer

2013-01-06 | 17:19:19
Bloggadress: http://iamcarro.blogg.se/
AmandaB säger:

SV; åh tack :D Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

Svar: Jo tack allt är bra, sj? :)
Jennifer

2013-01-06 | 20:29:27
Bloggadress: http://amandablomkvist.blogg.se
Julia Hörnfeldt säger:

Jättefin blogg!
Allt bra med dig?

Svar: Tack detsamma! Jo tack, det är bara bra, hur är det själv? :)
Jennifer

2013-01-06 | 20:45:22
Bloggadress: http://mividadejulia.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback