Peppad

Hej på er!
Måste börja med att säga förlåt för att det ekar lite tomt här men just nu har jag väldigt mycket inspiration och planer på inlägg så stay tuned!
Och jag lovar att det blir bättre när jag får ny fin design snart! 
Idag i skolan hade vi hemkunskap och vi bakade falsk toscakaka, den var rätt god men himla mättande. Hehe. Det var som chokladkaka med toscasmet på fast cocos. Det var dock riktigt mycket socker i, blev helt chockad när jag såg allt socker vi hade i haha. Så den var himla söt. 8 dl sammanlagt för en hel kaka, fast vi var fyra stycken i vårt kök så vi fick ju självklart inte hela kakan var.
 
Men iaf när jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och tränade ett tag. Sen åt jag som sagt lite mellanmål, som ni ser i inlägget nedan. 
Imorgon ska jag nog hänga med någon hem men vet inte riktigt vem ännu, vi får väl se hur det blir :) 

Kommentarer
Lovisa säger:

Gårdagens vinnare är uppe! Kolla om du vann, annars är de ny omgång! Kram.

2013-01-15 | 20:26:34
Bloggadress: http://www.emmaalovisa.blogg.se
emelie▲eyebe säger:

fin bild!

2013-01-15 | 20:49:11
Bloggadress: http://eyebe.blogg.se
Carro - en emo/scene bloggerska säger:

Lät himla gott det där ni gjorde på hemkunskapen, har du receptet? ^^ Kramisar Carro

2013-01-16 | 10:04:59
Bloggadress: http://quiethell.myshowroom.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback