School tomorrow

Godkväll i stugorna!
 
Jag har haft en väldigt bra dag måste jag säga. Vi kastade ut granen för några timmar sen, kommer sakna den haha. 
Men imorgon är det skola och jag tror ändå ni förstår att uppdateringen inte kommer vara lika bra när skolan börjar. Under skoltid kommer jag inte kunna blogga och när man kommer hem finns det mycket att göra, t.ex läxor. Och det kommer i första hand. Men så fort jag har tid kommer jag uppdatera och jag kommer självklart försöka uppdatera varje dag!
Men jag hoppas ni har förståelse för detta.
 
Men imorgon kanske Amanda kommer hit efter skolan, vi får väl se vad som hittas på då.
Men hoppas ni får en bra skoldag imorgon så hörs vi! 

Kommentarer
siri säger:

svar; samma här faktiskt!! du börjar också imon alltså? :D vad går du för klass?

2013-01-07 | 21:56:19
Bloggadress: http://www.elizabethh.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback