Sol och varme

Heej! ♥
Internet har fungerar tyvarr inte... Eller ja iaf pa mobilen. Men jag satte mig vid datorn de har har en stund, det kostar ju lite pengar men det ar ju inte sa mycket. Tyvarr finns dock inte aao fast med prickar, men jag tror ni forstar anda. Flygresan hit var himla lang, eftersom vi var tvungna att mellanlanda i Madrid. Men vi kom hit runt tolv (svensk tid) och nu har vi ju vart har tva dagar. Det ar helt underbart har, har ju nastan glomt bort hur varme kanns eftersom vi vant oss vid denna jobbiga kyla hemma. Men jag har har dock hort att det ar lite vamare hemma nu, fast det ar ju inget alls jamfort med denna underbara varme. Har redan hunnit blivit lite brun faktiskt. Har solat ganka mycket de har dagarna. Sa nar jag kommer hem ar jag nog ganska sa brun,skulle jag tro.
Idag var vi vid stranden hela eftermiddagen, dock blev det inget rejalt dopp men iaf till bikinitrosan. Sen gick vi lite i affarer och jag hittade ett gulligt ugglehalsband. Jag visar det nar jag kommer hem. :)
 
Har far ni en bild, men jag har garanterat mer bilder att visa sen nar vi kommer hem!
 
Hoppas ni far det bra, jag uppdaterar kanske inte sa mycket mer under resan... Men vi far se om vi far tillgang till wi-fi. Kram ♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback