Stadium- Min framtida garderob?

Godkväll!
 
Idag efter skolan slängde jag lite snabbt i mig musli och lite fil och sen gick jag och Evelina till bussen. Vi mötte sedan upp pappa och spelade tennis i en timma. Det gick inte så jättebra i början men det gick bättre sen.
När klockan var fem åkte vi och åt lite mat. Jag valde spaghetti och köttsfärssås, jag tog en barnportion men det var väldigt mättande ändå. Jag har vart sugen på det hela dagen haha, fast det finns ingen köttfärssås som slår pappas kan jag lova!
 
Men sen gick vi även i lite butiker och inne på gina var det så sjukt mycket snyggt! Just när man inte har pengar också. Men jag hittade en riktigt mysig och snygg stickad tröja som hade kostat 200:- men var nedsatt till 49:-... Grymt bra! Slutrea, de sista storlekarna kvar. Vi gick även in på Stadium och gud, jag önskar att detta var min garderob! Älskar verkligen deras kläder så sjukt mycket! Älskar märken som t.ex Puma, Adidas, Warp osv.
Och så har de snowboards, skateboards, sjukt snygga skor och massa annat. 
 
Men när vi kom hem kollade vi lite på Sveriges Roligaste Klipp. Nu ska jag väl kanske inte göra så himla mycket mer för dagen, kanske läsa lite ett tag men jag är ganska trött idag. 
Aja säger iaf godnatt nu för vi hörs nog inte mer idag tyvärr!
Söt bild på lillasyster hihi.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback