''Bloggpaus''

Hej finaste bloggläsare
Jag kommer tyvärr inte ha så mycket tid till bloggen i veckan, ska göra så gott jag kan men kommer vara svårt att hinna. Vi ska få besök och jag kommer nog inte spendera särskilt mycket tid vid datorn då. 
På fredag drar vi till London, men ska försöka så gott jag kan att blogga lite innan det! 
 
Ni får verkligen huuuuur gärna som helst ställa lite frågor till min ask också, som ni ser här till höger... --->
Fråga vad som helst :D
 
Men massa kramar, hoppas ni förstår♥
Har inte heller några bra bilder o bjuda på just nu, så ni får en egobild från vintras hehe. 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Ja, jag tyckte verkligen om den! Så himla bra budskap liksom :) och tråkigt att du ska ha bloggpaus.. men jag vet hur det känns, man kan behöva det ibland :) och gud så roligt med London! Hoppas du kommer ta mängder med bilder därifrån :D

2013-07-24 | 09:18:48
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback