Det ekar ju här!

Heej!
 
Alltså jag får verkligen panik när bloggen står helt still, önskar att jag hade massa mer tid att ägna åt bloggen. Men jag har ju ett liv också, om man säger så haha. Jag vill ju vara med vänner, familj osv. och så har jag en del att göra. Äta t.ex! Haha nej men jag har inte så mycket tid för bloggen just nu och jag hoppas verkligen ni förstår. Ska iväg i helgen, vart får ni veta på Söndag kanske. Ska försöka blogga då! Vill inte att bloggen ska stå såhär still ju :(
 
Massa kramar till er alla läsare, ni är verkligen underbara och jag menar det♥
Gammal bild ni redan sett, förlåt. 
 
 

Kommentarer
Lina säger:

Fast man bloggar ju för sin egen skull, och inte för andras:) Så du behöver nog inte va orolig, du

2013-07-06 | 14:34:00
Bloggadress: http://linaohlsen.se
Sara Bevin säger:

Fin! :)

2013-07-07 | 14:14:34
Bloggadress: http://firesouls.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback