Förskyld :(

Godmorgon på er!
Det var längesedan jag skrev ett inlägg innan frukosten, men nu så.
 
Jag vaknade för ca. 10 minuter sedan och har redan nyst 3 gånger... Och alla gånger var vid olika tillfällen -.-
Ja, jag är förskyld. Hatar det, på sommaren ska man inte vara förskyld. Det hör inte till sommaren, utan vintern!
 
Aja, snart ska jag väl äta lite frukost. Ska bara vara hemma hela dagen idag igen, men ska träna och lite så. Hoppas att denna dag inte blir lika långtråkig.. 
xoxo
(vet inte varför jag skrev så men det bara blev så) 
 

Kommentarer
Elin säger:

allt bra?

2013-07-17 | 11:12:42
Bloggadress: http://elinkristensson.blogg.se
Silvia säger:

Fin blogg. Checka in på min blogg :)

2013-07-17 | 19:25:28
Bloggadress: http://www.nattstad.se/SilviaS
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback