It's raining

God förmiddag!
 
Idag väcktes jag av pappa som ropade att frukosten var klar, när klockan var runt halv elva. Var väldigt skönt att sova ut eftersom jag hade svårt att sova i natt. 
Idag regnar det, rätt mysigt ändå eftersom vi har fått väldigt många fina dagar och det kan faktiskt vara skönt med nån regnig dag då och då. Och det skulle ju ändå bli fint väder imorgon igen. 
Men jag ska i alla fall träffa Erina idag, längesedan nu så jag saknar henne massor. Ska dra till henne runt två. 
 
Vad ska ni göra denna regniga dag? 
Jättejättejätte gammal bild, därav dåliga kvalitén. Och med gammal bild menar jag flera år. 
 

Kommentarer
ADARAS.se - Where blog meets magazine! säger:

Fin bild! :)
sv: hihi visst är det :D

2013-07-10 | 12:48:27
Bloggadress: http://adaras.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback