Juli redan?

Hej på er!

Jag har det riktigt härligt här i skärgården, igår när vi kom ut hit var vädret väldigt fint och vi käkade lite mat ute på kvällen. När vi var mätta i magarna bytte vi om och kilade ner till bryggan och tog ett dopp i havet, ca. 15- 16 grader i vattnet så det blev inte ett långvarigt dopp precis. Snabbt i och snabbt upp! Men nu har jag i alla fall "badat" i havet för första gången i år! Man tycker ju att det är på tiden när det är juli till och med.

Efter det lilla doppet tog vi en tur på flakmoppen jag, Madde och Christer. Så härligt! Resten av kvällen tog vi det mest lugnt och läste lite innan vi somnade.
Idag efter frukosten gick vi en promenad, idag är det dock lite kallare. Det blåser tyvärr lite vilket gör att det blir lite svalare... Men hoppas det blir finare imorgon! Dock kikar solen fram ibland ändå så det är iaf inte regn.
Men efter promenaden låg vi och läste i säkert flera timmar kändes det som, sååå skönt. Nu har vi precis ätit lite igen och vi ska mest ta det lugnt på eftermiddagen. Däremot ska vi ner och köpa glass som vi ska ha till jordgubbar lite senare. Mums!! :)

Jag har det så sjukt skönt här i skärgården och man kan bara koppla bort allt och ta det lugnt. Underbart!

Jag har inte tagit några bilder här tyvärr, men ska se till att göra det så jag har nått o visa. För just nu har jag verkligen BILDBRIST. Som ni kanske märkt hehe...

Kommentarer
Alice säger:

Hej, jag har veckans blogg på min blogg och det skulle vara jätte roligt ifall du vill vara med! http://alicelindstrom.se/2013/june/veckans-blogg-3.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer

2013-07-04 | 13:20:32
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
Hannah säger:

Sv: jag skickar bilderna på onsdag eller tisdag :)

Svar: Det blir bra :)
Jennifer

2013-07-05 | 22:57:12
Bloggadress: http://hhannaah.blogg.se
Julia ;DD säger:

Vad mysigt!!

2013-07-06 | 00:51:24
Bloggadress: http://llollan.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback