Eljusspåret

Hej på er!
 
Idag var vi uppe vid eljusspåret med klassen på eftermiddagen. Vi gjorde lite olika övningar och sprang lite. Det var väldigt roligt men jag blir alltid röd som en tomat i ansiktet så det är så himla pinsamt ju haha. Men annars gick det väl rätt så bra i alla fall. 
 
Fick även reda på lite betyg idag, fick ett C i idrott! Det är helt otroligt för det trodde jag absolut inte. Och i svenska, matte, SO och NO fick jag ett B. Det enda som irriterar mig är att jag är nära ett A om jag deltar mer muntligt... Och jag hatar det! Haha usch.
Men när jag kom hem från spåret i alla fall så testade jag ett nytt recept. Hälsosamt chokladfluff heter det och det var så gott! Och man blev väldigt mätt också. Recept kan jag lova att det kommer upp någon gång i veckan eller nästa vecka. Jag har ingen bra bild på det men jag kanske kan låna någon bild från en annan tjejs blogg. Men det var så himla gott! Chokladfluff kanske inte låter speciellt nyttigt men man har inte ens choklad i, utan kakao. Men ni får veta mer sen när receptet kommer upp :)
En bild som är ganska exakt ett år gammal, har förändrats otroligt mycket på så kort tid. Som person, i stilen, i utseendet.. Aa på väldigt många sätt. 

Kommentarer
VilmaLindberg säger:

Hej, var gärna med och tävla i veckans blogg!
Ha det bra! :) http://vilmacovers.blogg.se/2013/may/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

2013-06-04 | 16:49:07
Bloggadress: http://vilmacovers.blogg.se
Lina säger:

Veckans blogg är nu utsedd!
Klicka på bilden jag la upp för att se om det var du eller inte :)

Om det ej var du, bli inte ledsen! Det kommer en FANTASTISK tävling inom kort.
/ Lina

2013-06-04 | 19:20:17
Bloggadress: http://picsbylina.blogg.se
Marie säger:

Söt bild! :)

2013-06-07 | 21:22:20
Bloggadress: http://marielinneaa.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback