En dag med bästavän♥

Idag har jag spenderat dagen med världens bästa, Erina♥ 
Hon kom till mig vid ett ungefär och då gick vi en sväng till affären och köpte en varsin cola, vi var även förbi vår gamla skola (som vi slutade på där en vecka sedan) och lämnade in mitt stipdenium, vi passade även på att hälsa på några av våra lärare, som vi redan saknar efter en vecka haha. Åhh kommer inte klara en livstid utan dem :(
 
Sedan gick vi hem till mig och badade ett tag i poolen, vi hade så sjukt kul haha. Sen bytte vi om och gjorde inte så mycket ett tag. Men efter ett tag bestämde vi oss för att gå ut och gå en sväng i alla fall. Vi gick ner till skolan b.l.a och fotade lite. Men när klockan började närma sig halv sju drog Erina hem och så åt vi lite i familjen här hemma.
 
 
Imorgon ska jag och Erina in till stan för en massa shopping och så lite annat, ska bli väldigt roligt tycker jag. Och med Erina kan det ju aldrig bli tråkigt! För ett år sedan hade vi knappt sagt ''hej'' men nu är vi jättenära vänner, så sjukt roligt♥
 
Hoppas ni haft en bra dag och jag är så ledsen för att jag inte bloggat under dagen, kommer nog tyvärr inte kunna blogga så himla mycket imorgon heller men ska i alla fall försöka lägga upp något inlägg innan vi sticker. Kram på er :)
 
 
 

Kommentarer
Josefine säger:

FIna bilder! :D

2013-06-20 | 00:04:56
Bloggadress: http://joseffinedjur.blogg.se
Kajsa säger:

Fina bilder :)

2013-06-20 | 01:39:42
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Felicia säger:

Veckans blogg är nu dragen!

Kolla om det var just DU som vann!


Kram♥

2013-06-21 | 14:08:15
Bloggadress: http://feliciaingemarsson.devote.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback