Ibland vet man inte vad man ska skriva här, så detta får duga som rubrik!

Heej kära läsare!
 
Gud jag skäms ju för hur dålig uppdateringen vart på sistone! Har knappt blivit ett inlägg om dagen och det är ju hemskt :( Jag ska verkligen försöka få lite mer tid till bloggen framöver. 
 
Jag kom i alla fall hem igårkväll från Danmark. I Danmark var vi mest på Legoland, det var verkligen jättekul där! Trodde att det skulle vara lite för mindre barn kanske, men det var verkligen riktigt roligt. Ett tips om du är i Danmark nån gång hehe.
Jag tänkte tyvärr inte skriva så många fler rader om min resa för det finns så himla mycket att berätta just nu och det är bäst om jag tar det lite snabbt bara. 
 
Idag så åkte vi in och handlade lite efter lunch och efter det åkte vi förbi Bråvalla festivalen en sväng, alltså inte gick in, men vi såg den i alla fall. 
När jag kom hem tränade jag en långt och härligt pass på en timma ungefär, var extremt trött efteråt men det är en väldigt härlig känsla måste jag säga.
 
Om ett tag blir det lite mat och så ska vi bara ta det lugnt, önskar er alla en trevlig lördagskväll!
 
Är det någon av er som är eller har vart på Bråvalla- festivalen? Är så avis på alla som är där kan jag säga, sjukt många bra artister! Men jag får väl nöja mig med att jag iaf hör festivalen från mitt hus haha! 
 
Det kommer lite bilder från min resa, men ni får nöja er med denna bild jag tog för längesedan just nu hehe. Dock har ni redan sett bilden men aja. 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback