Mina dagar

Ja vart ska jag börja? Jag börjar väl med i fredags.
Efter skolan gick jag på en liten shoppingtur med mina vänner. Jag tog bussen hem runt halv sex och när jag kom hem badade jag ett tag. Sedan åt vi grillat i solen, det var verkligen strålande sol hela den dagen. Helt underbart!
 
På morgonen igår var det soligt och rätt fint. Men det drog ihop sig och blev mulet och på eftermiddagen kom det en del regnskurar. Men efter lunch åkte vi till mormor och ''morfar'' och fikade lite. Väldigt trevligt var det! Men det blev ett rätt så kort besök för vi var tvungna att åka hemåt och förbreda inför kvällen. För 18.00 kom det lite gäster till oss. Vi åt god mat och senare på kvällen badade vi i poolen, för då sprack det upp och det blev fint väder, även om solen inte var framme (klockan var ju runt halv elva så solen hade gått ner). 
 
Idag har jag vart fruktansvärt trött hela dagen, somnade t.o.m lite runt lunch. Vet inte riktigt varför jag var så trött, men nu är jag i alla fall piggare. Vi besökte även badhuset en liten sväng idag. Nu är vi i alla fall hemma och har nyss ätit lite kvällsmat, som bestod av mackor idag. Enkelt och gott! 
Nu däremot diggar jag till lite musik och ska straxt sätta igång att göra de sista armhävningarna i veckans utmaning, here we go! Laddar även för nästa veckas utmaning, spännande.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback