Recept- Nyttigt chokladfluff

Nu är det ju så att ''chokladfluff'' kanske inte låter speciellt nyttigt. Men det är det! Både nyttigt och helt fantastiskt gott. Tänkte att jag skulle dela med mig av receptet.
 
Recept: 1 eller 2 ägg, 1/2 mosad banan, rätt mycket kokos, lite kakao, om det behövs lite mjöl.
 
Sedan rör du bara ihop allt i en kastrull på ganska så hög värme, sedan ät och njut! Du kan även byta ut kakaon mot lite choklad, men jag körde på kakao och det funkade precis lika bra det. 
 
Lånade bilden från Josefine
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback