Shopping med Erina

Hejsan!
 
Nu har jag vart i stort ifrån bloggen alltför länge känner jag, så nu ska jag försöka komma in i bloggandet igen.
Tänkte skriva lite om mina dagar, men delar upp det i olika inlägg så att det inte ska bli för mycket text. Vi börjar med torsdagen då jag var och shoppade med Erina!
 
Erina kom till mig runt elvatiden och då fixade vi oss lite, sedan gick vi ner till bussen och åkte in till stan. Vi gick i lite olika affärer och köpte lite saker. När klockan började närma sig halv två åt vi lite på Tacobar. Vi båda åt en nachotallrik, väldigt gott var det.
Runt fyra hämtade pappa upp oss och jag åkte hemåt och vi släppte av Erina.
 
När vi var hemma bytte vi om till badkläder och solade och badade hela kvällen. Med en paus för att äta grillat, inte helt fel. Vädret var verkligen helt underbart och det måste vart runt 25 grader hela kvällen, verkligen en toppenkväll/dag!
Och jag är så galet nöjd med mina köp, det kommer en haul- video lite senare eftersom jag köpt en del saker på senaste tiden. Så håll utkik!
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback