Sommarlov!

Hej på er!
 
Jag tänkte ta och slänga upp ett litet inlägg här nu. Just nu har jag verkligen blandade känslor kan man säga. Är både lycklig och fruktansvärt ledsen. Jag tänkte att jag skulle ta och berätta om gårdagen b.l.a.
 
Igår var den sista dagen på skolan jag har gått på i 7 år. Sista dagen med bästa klassen jag någonsin haft i hela mitt liv, som vi bara fick ha i ett år. Jag måste säga att jag har gått i bra klasser förut, men denna klass har vart den bästa i hela världen och jag menar det verkligen. 
Gårdagen började i alla fall med att vi fick tillbaka gamla mappar från fyran, femman och sexan med arbete och sånt. Det var så himla kul att få sitta och kolla i mapparna, gud vad jag garvade haha. 
Sedan fick jag och några tjejer skriva i en bok som några sexor skriver i varje år. Efter det blev det avtackning av oss sexor, vi fick b.l.a dikter som var skrivna av vänner i klassen. Jag måste visa min dikt sen för den var bara för gullig hihi. ♥
 
Därefter blev det ''lite'' bråk mellan några men det lugnade som tur var ner sig sedan, jag tänker inte gå in på vad som hände. För det blev lunch sen och efter det lite fika. 
 
Sedan gjorde vi oss i ordning för en match mot lärarna i flaggan som det heter. Och för första gången någonsin slog sexorna lärarna! Hahaha så vi var de första sexorna som slog lärarna :D
Efter matchen blev det ett rejält vattenkrig, det var sååååå kul och jag fick en hel hink med kallt vatten över mig hahaha. Och lärarna var garanterat ordentligt blöta efteråt, vi var ju tvungna och ge igen för allt jobb de gett oss haha ;)
 
Efter vattenkriget gick jag hem och fixade i ordning mig inför kvällen. För vid halv sju skulle vi vara nere vid skolan för att ha skolavslutningen. Vi sjöng lite och rektorn prata som vanligt hehe. Hon delade även ut stipendium och jag var en av dem som fick stipendium! Fick för god flit, kamratskap och speciella kunskaper eller vad det var. Det var 700 kronor i, är överlycklig för det!
Men efter det när vi skulle säga hejdå till alla, då bröt jag ihop. Typ alla började gråta och jag kunde inte sluta. Att säga hejdå till lärarna och klassen var så fruktansvärt jobbigt. Jag önskar att jag kunde få ha kvar alla lärare och hela klassen. Skulle göra vad som helst för att få göra det!
Men som tur var lugnade jag ner mig lite efter ett tag och så fick jag lite presenter av familjen, så gulligt♥
 
Amanda, jag och Emelie bytte sedan om och så drog vi ner till stranden. Det var typ nån ''fest'' fast det blev aldrig nån speciell fest direkt. Fast det var kul ändå. Men efter ett tag drog jag, Andreas, Amanda och alla andra tjejer och skulle bara gå en sväng. Då kommer en moppe och vi blir jätterädda och springer ner i diket hahahah. Det var så himla läskigt! Haha men jag garvade sjukt mycket.
 
Sedan gick vi tillbaka och efter ett tag drog jag och tjejerna hem till Cornelia och sov där. Vi hade grymt kul där också hehe. 
 
Nu är jag i alla fall hemma och idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av första dagen på mitt sommarlov, fast det regnar och är supertrist men men, svensk sommar är ju som den är...
 
 
Nu hoppas jag att ni inte dött av uttråkning om ni läste hela inlägget, för det var väldigt långt och slarvigt. Men här kommer några bilder från igår, kommer aldrig någonsin glömma gårdagen. Aldrig. 
Haha från klassrummet. Bästa!
Taggade till tusen för en match mot lärarna!
Jag är redo för skolavslutningen, klänningen från BikBok och skor från Deichman.
Jag får stipendium :D
Jag och syrran och en fin ros jag fick av lärarna. :') Och jag ursäktar för hur jag ser ut, jag hade precis slutat gråta här hehe. 
Fina Julia var konfransör, hur det nu stavas har jag dock ingen aning om hehe. 
Erina var helt otroligt duktig och sjöng solo, så modig och sååå sjuuukt fint! ♥
Martin spelade trumbon, i solglasögon, hahaha cooling. x)
 
Usch kommer sakna  alla så GRYMT mycket :'(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback