Stan, sushi, träning, jordgubbar, packning och en massa mer sakeeer

Hej igen!
 
Idag har jag vart lite på stan med familjen, som ni ser i videon nedan köpte jag lite saker. Sedan åt vi även lite på stan, sushi fick det bli. Såå sjukt gott!
När jag kom hem tränade jag lite ett tag, motionscyklade ett tag. Efter ett tag blev det jordgubbar och mjölk, muums säger jag bara!
Resten av kvällen har jag spenderat med att packa och fixa i ordning inför imorgon eftersom jag ska som sagt iväg med familjen tills på fredag. Ni får kolla på videon nedan om ni vill veta mer om det, ska bli väldigt roligt i alla fall. Vi måste dock gå upp rätt så tidigt så jag ska ta och lägga mig om ett tag. Men måste fixa klart allt som jag ska fixa tills imorgon först bara. Ska försöka hinna göra något tidsinställt inlägg men det är lite ont om tid tyvärr, men ska i alla fall försöka göra något inlägg.
 
Massa kramar till er så hörs vi i alla fall när jag är hemma, kanske mobilbloggar innan vi är i Danmark, alltså när vi är i Helsingborg. Men i Danmark har jag inget internet, om det inte finns wi- fi vill säga. Men ha det så bra alla fina läsare♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback