Fartfylld dag

Helluuu ♥
 
Gårkvällen var supermysig, vi åt tapas och kollade på mello. Enligt mig var Robin en värdig vinnare eftersom han blev så sjukt lycklig när han vann! Jag tyckte dock att det fanns bättre låtar men den var ändå helt okej så jag blev ändå glad när han tog hem segern. 
 
Idag så har jag städat, pluggat lite, gått ut en promenad i solskenet och så var vi till stan en sväng och jag hittade en del snygga plagg, så snygga att de fick följa med hem. Lite rymd-tema körde jag på idag :) Ni ska få se dem sen.
Efter att vi gått runt lite i butiker på stan så åkte vi till farmor en kortis och fikade lite. Nu är vi hemma och kvällen kommer ägnas åt lite mer plugg och massa massa musik hehe. Ha en fin kväll alla läsare!
Bilden är några veckor gammal, det var när vi var på väg till skidbacken. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback